FANDOM

Tīrdzimušie, dēvēti arī par tronētajiem, ir Kartas seno karaļu un karalieņu pēcteči, kuri valda Kartas pilsētā, Tūkstoš troņu zālē. Tīrdzimušie atbild arī par pilsētas aizsardzību, vada pilsoņu gvardi, ieskaitot kareivjus kamieļu mugurās, un milzīgu kara floti. Tīrdzimušajiem nākas karot ar saviem ne mazāk ietekmīgajiem politiskajiem konkurentiem - trīs tirgotāju grupām - Trīspadsmit, Turmalīna brālība un senā Garšvielnieku ģilde. Tās pastāvīgi sacenšas savā starpā par pilsētas varu.

Tīrdzimušie ir pazīstami ar savu aprēķinātāju dabu, skopulību un mītu par saindētu vīnu, ko viņi nekavējas piedāvāt cilvēkiem, kurus uzskata par bīstamiem. Kartas tirgotāju vidū ir teiciens:

Vieglāk izslaukt pienu no Fārosas Akmens govs, ne izspiest zeltu no tīrdzimušajiem.[1]

Lai pieteiktu vizīti pie tīrdzimušajiem, apmeklētājam jāveic tradicionālais ziedojums Atmiņu templī, jāpiedāvā kukulis garā saraksta kārtotājam un jānosūta hurmas auglis durvju vērējam. Ja tas viss tiek izdarīts, apmeklētājs saņem tradicionālās zilā zīda čības, kas nozīmē ielūgumu uz Tūkstoš troņu zāli.

Mīrīnas viesošanās laikā Ksaro Ksons Daksoss stāsta Daenerīsai, ka tīrdzimušo vēnās plūst ūdens.

Tīrdzimušie

Atsauces

  1. Karaļu cīņa, 40.nodaļa, Daenerīsa.

Citās valodās

Also on FANDOM

Random Wiki